E in regula daca te razgandesti. La BellFyd ai 14 zile posibilitate de retur.
BellFyd.ro certifica si garanteaza calitatea produselor comercializate. Tintim intotdeauna cel mai bun raport calitate/ pret si ne dorim sa cream relatii frumoase de prietenie cu toti clientii nostri. Acesta este motivul pentru care am conceput o procedura de retur simpla, clara si rapida.
Daca un produs achizitionat nu te multumeste iti oferim posibilitatea de a-l returna gratuit in termen de 14 zile calendaristice. O comanda poate fi returnata integral sau partial.
Urmatoarele mentiuni privind returul produselor sunt valabile atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice, pentru comenzile online expediate prin curier.
Cum returnez un produs?
In 4 pasi simpli. Iata care sunt acestia:
1. Completezi acest Formularul de retur si in felul acesta ne anunti ca vrei sa returnezi unul sau mai multe produse din comanda. Ne poti si suna sau ne poti trimite un email de retur.
2. Impachetezi produsul (ar fi minunat daca ai avea cutia noastra initiala) daca nu, ai grija sa fie impachetat bine si ferit de lovituri.
3. Astepti curierul.
Pentru ca ne dorim sa simplificam procedura si sa scurtam timpul de solutionare a retururilor, noi vom trimite curierul la tine pentru a ridica pachetul.
Acest lucru inseamna un cost de 17 lei, care va fi retinut din suma de rambursat. In acest fel, nu mai trebuie sa chemi tu curierul si sa-i platesti cash. In plus, evitam problemele cu intarzierile de solutionare retururi.
Acesti 17 lei pe care ii vom retine reprezinta un cost unic, transportul coletului prin curier de la tine la noi. Legea spune ca in cazul unui retur o livrare este achitata de catre client si una de catre vanzator.
2.1. Trimiti tu produsul catre noi
In cazul incare doresti sa expediezi tu coletul catre noi, te rugam sa il expediezi fara ramburs la urmatoarea adresa :
Destinatar : AMZ RANK SUPORT SRL
Adresa : str Fagaras, Nr 14, Sat Coconari, Loc Posta Calnau, Buzau
3. Coletul a ajuns la noi, il verificam, te anuntam ca este totul in regula si Iti facem plata.
Dupa ce vom receptiona coletul, iti vom trimite o notificare email/ telefon si iti vom efectua plata (suma minus cei 17 lei de care povesteam mai sus).
Plata se efectueaza in termen de 14 zile calendaristice, in perioada aglomerata.
Instrucţiuni de ambalare a produselor:
- Includeţi toate accesoriile originale ale produsului returnat.
- NU lipiţi cu bandă adezivă (scotch) pe cutia produselor!
- NU scrieţi pe cutia produselor cu pix, cariocă, etc!
- Ambalaţi cutiile originale în hârtie de împachetat sau folie de plastic.
Nota: Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, iti va fi solicitata contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului la mana a doua. Daca nu esti de acord cu aceasta taxa iti va fi reexpediat produsul, pe cheltuiala ta. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.
5 Beneficii ale procesului de retur la BellFyd
·Simplu. Am simplificat lucrurile pentru tine: completezi formularul, predai coletul la curier si astepti banii. Asta e tot. Nu gasesti factura de achizitie? Nu conteaza. In continuare poti returna produsul daca asa doresti. Nu iti cerem explicatii obositoare si nici nu facem presiuni asupra ta. Pur si simplu iti respectam decizia.
·Transparent. Fara surprize neplacute sau neintelegeri. Cunosti de la inceput cum decurge intreg procesul de retur, cand si cum vei primi banii. In plus, te tinem la curent cu statusul de retur, prin notificari pe telefon si email.
·Comod. Impachetezi produsul si il expediezi prin curier. Noi trimitem curierul la tine. Ai cumparat usor si rapid. Returnezi in aceeasi maniera - fara stres si fara timp pierdut.
·Rapid. Banii se ramburseaza in termen de circa 14 zile de la sosirea coletului in depozit.
Intrebari frecvente despre retur
1. Produsul pe care il returnez trebuie sa fie insotit de documente (factura fiscala/ certificat de garantie/ chitanta curier)?
Nu. Suntem anti-birocratie si nu iti vom conditiona returul de prezenta facturii fiscale sau a altui document. Vrem ca experienta ta cu BellFyd sa fie una cat mai agreabila, inclusiv atunci cand decizi sa renunti la o achizitie. Deci, trimite-ne doar produsul pe care doresti sa-l returnezi si ne vom ocupa noi de tot.
2. Cum trebuie sa fie produsul pentru a putea fi returnat?
Produsul pe care vrei sa-l returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care a ajuns la tine, pentru a putea fi revandut (fara urme de uzura, in ambalajul original). Daca produsul nu este in stare perfecta, vom opri 50% din valoarea sa.
3. Cum pregatesc produsul pentru a fi ridicat de catre curier?
Te rugam sa impachetezi produsul foarte bine, pentru a nu fi deteriorat la transport. Este important ca el sa ajunga la noi intact. De aceea, te rugam sa folosesti folia cu bule de aer pentru protectie impotriva socurilor si acelasi ambalaj in care produsul a ajuns la tine (cutia exterioara din carton; daca nu o mai ai, o poti inlocui cu o alta cutie din carton rigid, pe cat posibil pe masura produsului).
4. Cum aflu cand ajunge produsul la voi?
In momentul in care primim coletul de la tine, iti vom trimite un sms pe telefon si/ sau email pe adresa inregistrata in sistem pe numele tau. In general curierii livreaza in urmatoarea zi lucratoare.
5. Ce se intampla daca produsul returnat are urme de folosire sau a fost deteriorat din cauza impachetarii necorespunzatoare?
Dupa ce vom primi coletul de la tine, vom verifica starea produsul pentru a-l repune in vanzare. In cazul in care acesta prezinta urme vizibile de folosire sau ambalajul sau a ajuns deteriorat ca urmare a impachetarii necorespunzatoare, automat valoarea sa de vanzare se va diminua. Noi vom fi nevoiti sa vindem acel produs la un pret mai mic. Prin urmare, ne rezervam dreptul de a retine 50% din contravaloarea produsului, daca acesta nu revine in stare perfecta pe raftul nostru.
Din start vrem sa te incredintam ca dorinta noastra este de a-ti returna integral contravaloarea produsului! De aceea, te rugam sa te asiguri ca produsul pe care vrei sa-l returnezi nu prezinta urme de uzura si ca acesta este bine protejat pe toata perioada transportului de la tine la noi - obligatoriu folie cu bule de aer pentru a umple spatiile goale din interior (mai ales pentru produsele care se pot sparge, indoi, rupe in urma socurilor) si cutie exterioara din carton rigid.
Important: Nu trimite produsul doar in ambalajul original, fara cutia exterioara din carton!
6. Pot aduce produsul la sediul BellFyd pentru a-l returna?
Nu. Incepand din iulie 2019 BellFyd a devenit magazin exclusiv online. Prin urmare, te rugam sa ne trimiti produsul prin curier. Noi vom trimitem curierul la tine - e chiar foarte simplu. Tu doar anunti returul.
7. Cand primesc banii daca returnez un produs?
Dupa ce vom primi coletul de la tine. Banii se ramburseaza in termen de 14 zile de la sosirea coletului in depozit. Vom retine 17 lei din suma rambursata, ca sa nu mai platesti tu transport la curier, iar timpul sa fie eficientizat.
8. Ce produse nu pot fi returnate?
Nu pot fi acceptate inapoi urmatoarele tipuri de produse:
· puzzle-uri desfacute
· produse comestibile
· vouchere
· produse intime sau de igiena
· cadouri de tip DIY (Do It Yourself)
· obiecte de bucatarie utilizate
· ambalajele cadou
· epilatoare, produse pentru slabit, plasturi, obiecte de masaj si orice alte produse care intra in contact cu pielea prin folosire
· piese vestimentare purtate sau desigilate (chiar daca nu au fost folosite): pijamale, halate, sosete, top reglabil. Mai ales in aceasta perioada a pandemiei, cand tinem la sanatatea noastra si a celor din jur, dorim sa evitam situatiile neplacute. De aceea, piesele vestimentare purtate pe piele - pijamale, top reglabil, sosete, halate - nu pot fi acceptate retur. De fapt, produsele de igiena (care prin folosire intra in contact cu pielea) se pot returna doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate (indiferent daca au fost sau nu folosite) nu se pot returna din motive de protectie a sanatatii si motive de igiena.
Important:
Nu taiati ambalajul original si nu lipiti etichete sau scotch pe acesta.
Daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/ cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se scade din valoarea returului.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, te rugam sa te asiguri ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Produsele folosite nu se pot returna!
Produsele se pot inlocui daca dupa folosinta au fost defecte.
9. Daca am comandat mai multe produse de acelasi tip, le pot returna pe toate?
Da, cu urmatoarea conditie: un singur produs poate fi desigilat; restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt intacte, cu ambalajele originale nedesfacute.
10. Trebuie sa sun eu la curier sa fac comanda pentru returnarea produsului?
Nu. Vom comanda noi curierul - tu doar trebuie sa ne anunti returul si apoi sa astepti curierul pentru predarea coletului.