Top 10 posturi simple de yoga pentru spondiloza cervicală

Top 10 posturi simple de yoga pentru spondiloza cervicală

In viata agitata de astazi, este mai probabil ca la un moment dat sa fiti afectat de dureri de gat, dureri de umar, stres sau oboseala. Pozitiile yoga pentru spondiloza cervicala va pot ajuta sa va simtiti mai bine.

Adesea, stilul nostru de viata modern, cu ritm rapid, duce la o sarcina excesiva de munca. Aceasta sarcina de lucru creeaza o presiune care te absoarbe mental, fizic, emotional si social.

 Daca simtiti rigiditate a gatului, moarte in brate sau picioare, cefalee, atunci este posibil sa suferiti de spondiloza cervicala. Apare in principal din cauza abraziunii si reducerii discului spinal.


Citeste si : Spondiloza Cervicala - Top 4 Exercitii pentru a usura simptomele si pentru a te relaxa


Este destul de frecvent la batranete, dar acum se intampla si la adulti. In principal datorita programului lor agitat. Daca este lasat nesupravegheat, atunci poate duce la mai multe complicatii, cum ar fi pierderea functiei musculare, purtarea neuniforma a vertebrelor gatului si im-echilibrul in timpul mersului.

Nu exista astfel de proceduri medicinale eficiente disponibile pentru vindecarea spondilozei cervicale. Dar yoga poate face minuni in tratarea spondilozei cervicale. Este cel mai putin invaziv si inofensiv tratament care poate vindeca spondiloza cervicala.

Surya Namaskar (Salutul Soarelui)

Top 10 posturi simple de yoga pentru spondiloza cervicală

Beneficii: Este o secvență de yoga de bază pentru persoanele care suferă de dureri de umăr, dureri de gât și spondiloză cervicală. Ajută la obținerea unei coloane vertebrale puternice și flexibile și ameliorează durerile de gât, umăr și spondiloza cervicală. Este o modalitate excelentă de a vă trezi corpul.

Pawanmuktasana (Genunchi la piept)

Top 10 posturi simple de yoga pentru spondiloza cervicală


Beneficii: Este, de asemenea, cunoscut sub numele de pozitie de eliberare a vantului, deoarece ajuta la eliberarea tuturor gazelor tractului din stomac si intestin cu usurinta. In acest caz, ajuta la eliberarea presiunii pe partea din spate a coloanei vertebrale.

Cum se face

 

  • Stai intins pe spate pe podea.
  • Respirati adanc si in timp ce expirati, miscati genunchii spre piept.
  • Tineti-va mainile in jurul picioarelor si ridicati capul de pe podea.
  • Pe de alta parte, puteti face aceasta postura cu un singur picior simultan, mentinand celalalt picior intins pe podea.


Bhunjangasana (Cobra Pose)

Beneficii: Aceasta postura de yoga ajuta la intarirea intregii coloane vertebrale si indeparteaza rigiditatea gatului si a umerilor. Este, de asemenea, un remediu bun pentru spondiloza cervicala. Stimuleaza organele abdominale si ajuta la ameliorarea stresului si oboselii.

Cum se face

 

  • Liniile de pe stomac aduc mainile, palmele in jos si asezati-le langa umeri.
  • Lasa coatele infipte in corpul tau.
  • Respirati incet si ridicati treptat corpul pe coate.
  • Extindeti gatul inapoi si ramaneti in aceasta pozitie pentru cateva respiratii.


Makarasana (Crocodile Pose)

Top 10 posturi simple de yoga pentru spondiloza cervicală


Beneficii: Aceasta postura de yoga este foarte buna pentru sanatatea coloanei vertebrale si relaxare. Pastreaza coloana vertebrala in forma sa normala si elibereaza tensiunea nervilor spinali.

Cum se face

 

  • Odihneste pe podea pe burta cu mainile rasucite sub cap.
  • Extindeti picioarele cat mai mult posibil, astfel incat degetele de la picioare sa fie indreptate spre exterior.
  • Slabiti intregul corp si inspirati normal si incet.
  • Ramaneti in postura timp de 5 minute.


Salabhasana (Pose pe jumatate de lacuste)

Top 10 posturi simple de yoga pentru spondiloza cervicală


Beneficii: implica intinderea usoara a spatelui, care este foarte benefica pentru durerile cervicale, sciatica si lumbago. Daca se face in mod regulat, va va oferi o usurare deosebita de durerea gatului si de spondiloza cervicala.

Cum se face

 

  • Tineti maxilarul ridicat si odihnile pe stomac.

  • Intinde-ti mainile direct in fata ta.

  • Respirati si ridicati incet mana dreapta si piciorul stang in sus.

  • Ramaneti in aceasta situatie cateva secunde si eliberati-l pe podea in timp ce respirati.

  • Acum faceti aceasta miscare din nou cu piciorul drept si mana stanga.

  • In cele din urma, ridicati ambele maini si picioare de la sol si echilibrati cateva clipe.


Ardha Navasana (Half Boat Pose)
 

Top 10 posturi simple de yoga pentru spondiloza cervicală


Beneficii: este o pozitie yoga eficienta pentru persoanele care sufera de probleme de col uterin si de spate. De asemenea, ajuta la gestionarea constipatiei, a indigestiei cronice si chiar a diabetului.

Cum se face

  • Stai pe covor cu picioarele drepte in fata ta.
  • Respirati, rasuciti-va picioarele si ridicati-le de pe podea.
  • Coapsele trebuie sa fie la aproximativ 45-50 de grade fata de podea.
  • Intindeti bratele impreuna cu picioarele si ramaneti in aceasta postura pentru cateva respiratii.


 

Marjariasana (Cat Pose)
 

Top 10 posturi simple de yoga pentru spondiloza cervicală


Beneficii: Este o pozitie yoga foarte buna pentru cei care au coloane vertebrale rigide, dureri de gat si spondiloza cervicala. Ofera o intindere excelenta a corpului, stimuleaza nervii spinali si imbunatateste flexibilitatea coloanei vertebrale, deoarece relaxeaza coloana vertebrala.
 

Cum se face
 

  • Incepeti cu o pozitie de masa, punand genunchii si bratele pe podea.

  • Asigurati-va ca aveti o greutate egala in jurul celor patru puncte.

  • Respirati si lasati sectiunea mijlocie sa se scufunde mai aproape de podea, apoi intindeti capul / gatul in sus.

  • Respirati si trageti buricul in coloana vertebrala.

  • Indoiti barbia in piept in timp ce ridicati si rotunjiti coloana vertebrala spre acoperis.

  • Permiteti respiratia dvs. sa directioneze miscarea.

  • Continuati sa faceti aceasta miscare care curge timp de cateva minute.


Gomukhasana
Top 10 posturi simple de yoga pentru spondiloza cervicală

Beneficii: Aceasta postura de yoga ajuta la reducerea durerilor de spate si a rigiditatii umerilor, deoarece implica intinderea muschilor bratelor superioare si a umerilor. De asemenea, reduce stresul si anxietatea. Este o practica foarte buna pentru pacientii care sufera de sciatica, spondiloza si diabet.

Cum se face
  • Intindeti bratul drept in sus langa urechea dreapta si bratul stang in jos langa partea stanga.
  • Arcuieste-ti bratul stang peste spate si in sus, astfel incat degetele sa ajunga la mijlocul spatelui intre oasele umerilor.
  • Daca este posibil, aduceti degetele in contact; daca nu, puteti folosi o curea.
  • Spatele tau trebuie sa fie drept si sa ramana in aceasta postura timp de aproximativ 8-10 respiratii.

Parvat asana (Mountain Pose)

Beneficii: Ajuta la ameliorarea stresului si a durerii la nivelul gatului, spatelui si umerilor prin intinderea muschilor gatului si a spatelui si le face puternice. De asemenea, imbunatateste circulatia sangelui.

Cum se face
  • Stai in vajrasan.
  • Rasuciti-va in timp ce extindeti mainile deasupra capului si puneti palmele pe pamant.
  • Inclinati-va inainte si ridicati capul si coborati capul intre brate, astfel incat spatele si picioarele sa creeze doua laturi ale unui triunghi.
  • Bratele si picioarele se indreapta in ultima pozitie, iar tocurile coboara spre podea in ultima postura.
  • Aduceti capul si umerii spre genunchi.


Balasana (Pozitia Copilului )
 
Balasana (Poze pentru copii) Beneficii: Este, de asemenea, cunoscut sub numele de pozitie de odihna. Ajuta la ameliorarea durerilor de spate si gat, relaxandu-va capul pe podea. De asemenea, ajuta la calmarea mintii si amelioreaza stresul si oboseala.  Cum se face  Incepeti cu asezarea pe tocuri astfel incat soldurile sa fie pe tocuri. Acum, coborati fruntea pe podea in timp ce respirati profund. Tine bratele aproape de corp. Tine-ti mainile deasupra capului si palmele in sus. Slabiti complet coatele. Acum, aduceti mainile din spate aproape de coapse si lasati-va capul sa atinga pamantul. Acum respirati incet in timp ce tineti aceasta pozitie timp de cateva minute. In cele din urma, a revenit incet la prima pozitie in timp ce respira.

Beneficii: Este, de asemenea, cunoscut sub numele de pozitie de odihna. Ajuta la ameliorarea durerilor de spate si gat, relaxandu-va capul pe podea. De asemenea, ajuta la calmarea mintii si amelioreaza stresul si oboseala.

Cum se face
  • Incepeti cu asezarea pe tocuri astfel incat soldurile sa fie pe tocuri.
  • Acum, coborati fruntea pe podea in timp ce respirati profund.
  • Tine bratele aproape de corp. Tine-ti mainile deasupra capului si palmele in sus. Slabiti complet coatele.
  • Acum, aduceti mainile din spate aproape de coapse si lasati-va capul sa atinga pamantul.
  • Acum respirati incet in timp ce tineti aceasta pozitie timp de cateva minute.
  • In cele din urma, a revenit incet la prima pozitie in timp ce respira.

Citeste si : 
  1. Diagnostic si tratament pentru spondiloza cervicala ! Lucruri bine de stiut !
  2. Ce este spondiloza cervicala ? Simptome si cauze care provoaca spondiloza
  3. Adio Dureri ! 5 Beneficii ale masajului Shiatsu
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!